Reżyseria: Michel Driesse

Michel-001Pochodzenia holenderskiego, wiele lat spędził w Niemczech. Kontynuuje karierę na scenach musicalowych Niemiec i Holandii. Oprócz aktorstwa od 2001 r. zajmuje się reżyserią.

 

 

 

 

 

Opieka artystyczna: Jakub Wocial

Aktor musicalowy, wokalista. Uczęszczał do szkoły sztuk pięknych. Sam opracowuje graficzne materiały promocyjne swoich spektakli.

Aranżacje i kierownictwo muzyczne: Jan Stokłosa

Jan-008Wiolonczelista, kompozytor i aranżer. Porusza się w muzyce klasycznej, rozrywkowej, alternatywnej, jazzowej.

 

 

 

 

 

 

Choreografia: Santiago Bello

Santi-001Tancerz, choreograf i architekt z Teneryfy.

 

 

 

 

 

 

Libretto & przekład piosenek: Katarzyna Kraińska

Kostiumy i scenografia: Dorota Sabak

Dorota-001Charakteryzator, stylista projektant. Absolwentka ASP.

 

 

 

 

 

 

Występują:

Kuba Molęda Rapsodia z Demonem

Kuba Molęda w roli Erwina

Piosenkarz i kompozytor, aktor musicalowy i dubbingowy. Swoją karierę wokalną rozpoczął w 1997 roku jako lider zespołu L.O. 27 i chociaż po kilku latach grupa rozpadła się, Kuba nigdy nie zniknął z branży muzyczno-rozrywkowej. W 2007 roku w duecie ze swoim bratem Maćkiem wydał płytę 2xM, w międzyczasie pozwalając również poznać się jako znakomity aktor musicalowy warszawskiego Teatru Roma, wcielając się w rolę Alfreda – głównego bohatera musicalu Romana Polańskiego Taniec Wampirów.
W duecie z Ewą Farną nagrał polskie wersje piosenek promujących kinowe hity Camp Rock oraz Camp Rock 2, a wraz z Natalią Kukulską wielokrotnie występował podczas koncertów z oprawą orkiestry symfonicznej, wykonując największe hity z filmów Disneya.
W 2014 roku Kuba przypomniał się szerszej publiczności biorąc udział w programie „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, w którym zaprezentował swój znakomity talent wokalny, wcielając się m.in. w postać kontrowersyjnej Conchity Wurst, romantycznego Seala czy rockowego Bon Jovi. W spektaklu wystąpi w roli Erwina.

Kuba Wocial, Rapsodia z Demonem

Kuba Wocial w roli Mistrza

Kariera sceniczna Jakuba zaczęła się, gdy jako 18-latek został dostrzeżony przez współpracującego z Romanem Polańskim reżysera Corneliusa Baltusa i obsadzony w Tańcu Wampirów w Teatrze Roma. Wkrótce potem został zaproszony przez Baltusa na casting do tegoż Tańca Wampirów, ale już do Berlina. Tam również wygrał. Odtąd otworzyły się dla niego sceny największych i najlepszych teatrów muzycznych Niemiec, w których występował z powodzeniem w najsłynniejszych musicalach. Mimo to zdecydował się na powrót do Polski mając w tym – co się wkrótce okaże – swój ukryty i wielki zamysł: stworzenia we własnym kraju prawdziwie nowoczesnej i porywającej sceny musicalowej. Od 2011 roku pełni funkcję kierownika Sceny Musicalowej w Teatrze Rampa, w którym zrealizował: Broadway Street – the Show, MusicaLove, The Best of Andrew Lloyd Webber, a także RENT – którego jest „ojcem chrzestnym”. W październiku 2014 roku zrealizował jako reżyser i kierownik muzyczny pierwszy polski musical oparty na muzyce Skaldów – Prześliczna Wiolonczelistka z muzyką Andrzeja Zielińskiego, wystawiany w Centrum Kultury Katowice, przyjęty z zachwytem tak przez widownię, jak i krytykę. W spektaklu  wystąpi w roli Mistrza.

  • Anna Kędroń,
Anna Kędroń w roli Idy

Anna Kędroń w roli Idy

Pochodzi z Bielska – Białej, gdzie związana jest z Bielską Piwnicą Artystyczną im. Mari Koterbskiej. Na co dzień niepoprawna optymistka.
Absolwentka Studium Wokalno – Aktorskiego im. D. Baduszkowej w Gdyni. Jako studentka zadebiutowała w spektaklu Teatru Muzycznego w Gdyni Skrzypek na dachu reż. J. Gruzy, gdzie występuje m.in. w spektaklach: Chłopi, Lalka w reż. W. Kościelniaka. Edukację zakończyła dyplomem Pamiętnik z Powstania Warszawskiego w reż. J. Bielunasa. Współpracuje z teatrem Komedii Valldal, gdzie w koprodukcji z Centrum Kultury w Gdyni powstała Mała Syrenka (reż. Tomasz Valldal Czarnecki). W tym roku rozpoczęła także współpracę z Impresaryjnym Teatrem Muzycznym w Toruniu biorąc udział w spektaklu Złoto i liście. W spektaklu wystąpi w roli Idy.

  • Agnieszka „Fajka” Fajlhauer,
Agnieszka Failhauer

Agnieszka Fajlhauer w roli Ignacji

Wszechstronna aktorka teatralna i dubbingowa związana z Rampą od 2000 roku. Występowała w koncertach i wszystkich ważniejszych przedstawieniach swojego teatru. Obecnie gra w spektaklach: A my do Betlejem…, Nie uchodzi, nie uchodzi… czyli damy i huzary, w musicalach familijnych Tajemniczy ogród, Wielka wyprawa, Pinokio czyli świerszczowe opowieści oraz O dwóch takich, co ukradli księżyc, a także w komediodramacie Mistrz i Małgorzata. Jest laureatką XXVI Przeglądu Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu. Współpracuje z Teatrem Komedia, oraz Staromiejskim Domem Kultury. Jej charakterystyczny ciepły głos rozbrzmiewa w wielu animowanych bajkach i filmach dla dzieci. Dubbingowała tytułową rolę w kinowej Pszczółce Mai oraz postać Świerszcza w Pinokiu. W spektaklu wystąpi w roli Ignacji.

 

  • Brygida Turowska,
brygida-turowska-jako-aspazja

Brygida Turowska w roli Aspazji

Aktorka teatralna, filmowa i dubbingowa. Od 2007 roku jest związana na stałe z Teatrem Rampa, gdzie występuje w spektaklach: Mistrz i Małgorzata, A my do Betlejem…, Perły kabaretu Mariana Hemara, rockowym musicalu RENT oraz w musicalach familijnych W pogoni za bajką, Pinokio czyli świerszczowe opowieści, Awanturze o Basię oraz O dwóch takich co ukradli księżyc, a także w bajce muzycznej Calineczka. Współpracuje z Teatrem w Bielsku Białej, gdzie gra Yvonne Prentice w komedii Co widział kamerdyner?, wyreżyserowanej przez Andrzeja Zaorskiego. Za tę kreację otrzymała nagrodę publiczności za Najlepszą Rolę Drugoplanową Żeńską na XVI Festiwalu „Oblicza Teatru” w Polkowicach.
Występowała w Teatrze Muzycznym w Gdyni oraz Teatrach Nowym i Wielkim w Warszawie. Grała również w produkcjach telewizyjnych: Na Wspólnej, Plebania, Kryminalni, Magda M, Na dobre i na złe, Kasia i Tomek, Klan, 13 Posterunek, Buła i spóła, Prawo Agaty. Zagrała w filmie Jacka Borcucha Wszystko co kocham. Gra w większości dubbingowanych bajek. W spektaklu wystąpi w roli Aspazji.

 

  • Dominika Łakomska,
Dominika-Lakomska

Dominika Łakomska jako Idalia

Aktorka Teatru Rampa od 2003 roku, gdzie przyciąga widzów swoją grą i urodą. Silna i odważna w rockowych musicalach RENT, Jeździec Burzy, delikatna i zmysłowa w spektaklach muzycznych Perły kabaretu Mariana Hemara oraz Damy i huzary, emocjonująca i tajemnicza w Mistrzu i Małgorzacie. Poraża głosem i seksapilem w spektaklu muzycznym Monsters, natomiast w Jak Nanna swą córkę Pippę na kurtyzanę kształciła — jej postać ujmuje widzów swoją niewinnością i delikatnością. Dla młodszej widowni występuje w musicalach familijnych: Tajemniczy ogród i W pogoni za bajką oraz w edukacyjnym spektaklu muzycznym Wanna Archimedesa . Zadebiutowała w Teatrze TV w spektaklu Transfer Waldemara Krzystka, współpracuje również z Teatrem Narodowym, ­Operą Narodową i Teatrem Praskim. Współpracuje również z Teatrem Narodowym ­ Operą Narodową, Teatrem La Monnaie w Brukseli i Teatrem Praskim. Telewizyjnej publiczności znana jest z wielu seriali, m.in. Egzamin z życia, Klub szalonych dziewic, Wiadomości z drugiej ręki oraz M jak miłość. W spektaklu wystąpi w roli Idalii.

Czym jest dla Ciebie udział w wydarzeniu QUEEN: ‚Rapsodia z Demonem’? Czym jest dla Ciebie muzyka QUEEN?

Udział w QUEEN jest dla mnie spełnieniem marzeń z dzieciństwa:) Wychowałam się na tej muzyce, a teraz kiedy słyszę jak moja 6 letnia córka śpiewa I WANT IT ALL nie mam wątpliwości, że piosenki QUEEN inspirują następne pokolenia, bo są ponadczasowe. 

P.S. Nie mogę się doczekać kiedy usłyszę na scenie utwory QUEEN z muzyką na żywo, w ogniu wydarzeń! Będzie moc:)

  • Kamil Dominiak,
Kamil-Dominiak

Kamil Dominiak w roli Kacpra/ Mistrza

Absolwent Akademii Teatralnej w Warszawie. Uczestnik kursu Drama Summer School: Acting in Musical Theatre w Guildhall School of Music and Drama w Londynie. Pracuje w teatrach muzycznych. Dotychczas występował jako: Brad w The rocky horror show, (OCH Teatr w Warszawie), Osioł w musicalu Shrek, (Teatr Muzyczny w Gdyni), Tremont w Jerry Springer the Opera, (Teatr Muzyczny Capitol we Wrocławiu), Janek w Nie ma Solidarności bez miłości (Teatr Palladium w Warszawie). Pracował w zespole wokalnym Teatru Rozrywki w Chorzowie w spektaklu Sweeney Todd: demoliczny golibroda z fleet street. W Teatrze Studio w Warszawie, zagrał główną rolę Wiktora w spektaklu Panny z Wilka. Grał również w Balladynie w Teatrze Narodowym w Warszawie oraz w teatrze 6. Piętro w spektaklach Chory z urojenia i Bromba w sieci. Zajmuje się również dubbingiem oraz współpracuje z teatrem tańca Kompania Primavera (monodram Ikar). W Teatrze Rampa był wokalistą w projektach Broadway Street The Show oraz MusicaLove. W spektaklu wystąpi w roli Kacpra/Mistrza.

Czym jest dla Ciebie udział w wydarzeniu QUEEN: ‚Rapsodia z Demonem’? Czym jest dla Ciebie muzyka QUEEN?

Udział w spektaklu ‚Rapsodia z Demonem’ to dla mnie spotkanie z muzyką artysty, który mnie fascynuje. Ten materiał niesie ze sobą mnóstwo wokalnych zadań, których jako entuzjasta pracy nad głosem w różnych stylach muzycznych nie mogę się doczekać. Cieszę się, że mogę być częścią zespołu, który kocha Teatr Muzyczny.

  • Sebastian Machalski,
Sebastian-Machalski

Sebastian Machalski w roli Kacpra

Aktor i wokalista Absolwent Wydziału aktorskiego szkoły filmowej w lodzi. Jako dziecko zadebiutował na deskach Teatru Muzycznego Roma w spektaklu Piotruś Pan. Obecnie związany z Teatrem Muzycznym Capitol we Wrocławiu. Od dwóch lat wciela się w rolę Freddiego Mercury’ego w projekcie muzycznym Queen symfonicznie. Wcieli się w rolę Kacpra.

 

 

 

 

Natalia-Piotrowska

Natalia Piotrowska raz jako Idalia, raz jako Królowa

Aktorka i wokalistka musicalowa, absolwentka Akademii Muzycznej w Gdańsku na wydziale wokalno­aktorskim (2013 – dyplom z wyróżnieniem). Laureatka wielu festiwali i przeglądów piosenki aktorskiej i poezji śpiewanej. Odtwórczyni głównych ról kobiecych w musicalach: Wonderful Town (Ruth Sherwood – Polska Filharmonia Bałtycka), Balladyna ’68 (Balladyna – Teatr na Plaży w Sopocie), ABBA Club (Maria – Teatr Palladium Warszawa). Jej rolą dyplomową była postać Sonii w musicalu Godspell, wystawianym w Gdańskiej Akademii Muzycznej. Obecnie wciela się w postaci Sereny i Vivienne w musicalu Legalna Blondynka (Teatr Variete w Krakowie) oraz Arcyksiężnej Stefanii w koncercie musicalowym Afera Mayerling (Bemowskie Centrum Kultury i Dom Kultury „Świt” w Warszawie). Współpracuje z warszawskim Studio Accantus, gdzie jest jedną z czołowych wokalistek. Kreować będzie postać Idalii oraz na zmianę z Barbarą Gąsienicą-Giewont postać Królowej.

Czym jest dla Ciebie udział w spektaklu muzycznym „Rapsodia z Demonem”?

Udział w tym spektaklu jest dla mnie niesamowitym przeżyciem, fantastyczną przygodą i dużą szansą na artystyczny rozwój. Muzyka grupy QUEEN towarzyszy mi od najmłodszych lat, F. Mercury był wg mnie najlepszym wokalistą na świecie, więc jestem bardzo szczęśliwa, że mogę być częścią tego projektu. 

Barbara-Gasienica-Giewont

Barbara Gąsienica-Giewont jako Królowa

Charyzmatyczna góralka z Zakopanego. Ukończyła Akademie Muzyczną na wydziale wokalno-aktorskim. Laureatka prestiżowych Festiwali Piosenki Polskiej, m.in Studencki Festiwal Piosenki w Krakowie, Ogólnopolski Festiwal Piosenki Artystycznej w Rybniku. Już jako 12 latka miała przyjemność współpracować z Adamem Sztabą, udzielając swojego głosu na płycie Moje pocieszenie Andrzeja Brandstaettera. Basię można usłyszeć również w duecie z Grzegorzem Turnauem na płycie Fabryka klamek, jak również na płycie Krajobraz Rzeczy Pięknych Andrzeja Zaryckiego oraz Wywar z przywar Andrzeja Poniedzielskiego. Była solistką takich projektów jak Freddie Mercury rock-operowoMichael Jackson symfonicznie. W operze Jaś i Małgosia E. Humperdincka wystawianej w Olsztynie Basię można zobaczyć w roli Jasia. W Krakowskim teatrze Variété występuje w roli Sereny w musicalu Legalna blondynka w reż. Janusza Józefowicza. Współpracuje również z Czeskim zespołem Čechomor śpiewając muzykę pop-folk. Kreować będzie postać Królowej.

Czym jest dla Ciebie udział w spektaklu Rapsodia z Demonem? Czym jest dla Ciebie muzyka QUEEN?

Udział w tym wydarzeniu jest dla mnie spełnieniem marzeń muzycznych i teatralnych, szansą na zupełnie nowe doznania. Wyzwaniem, o którym zawsze marzyłam słuchając QUEEN, a przede wszystkim spotkaniem z ogromnie zdolnymi ludźmi. Taka praca dodaje skrzydeł.

  • Wiktoria Jabłońska,

Śpiewa z zamiłowania od dziecka. Absolwentka ZPSM I st. w Siedlcach w klasie fortepianu u p. Ewy Hawryluk-Kamoli oraz Państwowej Szkoły Muzycznej II st. im. F. Chopina w Warszawie w klasie wokalnej u p. Małgorzaty Kustosz – Piątosy. W 2014 r. została przyjęta z pierwszą lokatą na studia do AM w Łodzi, kierunek Musical. Dyplomantka Architektury Wnętrz w WSEiZ w Warszawie. Brała udział w musicalu Upiór w Operze w TM Roma w Warszawie oraz w Operze i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku (zespół wokalny). Występowała w Centrum Kultury w Katowicach w musicalu dla dzieci Bajka o Jazzie, a także w Prześlicznej wiolonczelistce, polskim musicalu z przebojami Skaldów, gdzie wcieliła się w postać Ani oraz Katarzyny Figurskiej. Śpiewała w muzycznych projektach Jakuba Wociala MusicaLove oraz The Best of Andrew Lloyd Webber. Laureatka nagrody GRAND PRIX na Ogólnopolskim Festiwalu Musicalowym im. G. Gershwina w Ząbkach w 2015r. Wcieli się w postać Idy na zmianę z Anną Kędroń oraz Idalii na zmianę z Dominiką Łakomską.

Czym jest dla Ciebie udział w spektaklu Rapsodia z Demonem? Czym jest dla Ciebie muzyka QUEEN?

Niezwykła muzyczna przygoda. Emocje. Ekscytacja. Czekam z niecierpliwością:)

  • Robert Tondera,

Aktor. Od 2007 pracuje w Teatrze Rampa na Targówku, gdzie obecnie gra w przedstawieniach: A my do Betlejem…, Mistrz i Małgorzata, Latający Cyrk Monty Pythona, Jeździec burzy, a także w bajce muzycznej Calineczka i musicalach familijnych Awantura o Basię, Pinokio, czyli świerszczowe opowieści oraz O dwóch takich, co ukradli księżyc. Debiutował w 1988 roku w Teatrze Szaniawskiego w Płocku. Następne 17 lat występował w Teatrze Nowym w Warszawie (był m.in. asystentem dyrektora Adama Hanuszkiewicza). Poza teatrem grał w wielu serialach, m.in. w Plebanii, M jak miłość, Samym życiu, OdwróconychNa Wspólnej, 13 Posterunku 2, Ekstradycji, Trzech szalonych zerach, 40­-latku 20 lat późniejArchiwiście, Dziewczynie z Mazur i O największej kłótni. Dubbing to ważna część jego pracy aktorskiej. Nie sposób wymienić wszystkich filmów animowanych, w których użycza swojego głosu. W spektaklu wcieli się w role Kloszarda, Prowadzącego program, Szefa Idy.

Czym jest dla Ciebie udział w spektaklu Rapsodia z Demonem? Czym jest dla Pani/Pana muzyka QUEEN?

To dla mnie wielki zaszczyt! Do niedawna sądziłem, że teatr dramatyczny jest na najwyższym piętrze aktorstwa. Teraz widzę, że kabaret i przede wszystkim musical jest równoprawną dziedziną sztuki. Co więcej, teatr muzyczny wymaga zdwojonych wysiłków aktorskich. To coś dla mnie. A QUEEN… dziś to narzędzie do pracy, kiedyś element życia. Jestem z tego pokolenia, które QUEEN nie tylko słyszało, ale miało szansę oglądać. Wielka rzecz.

  • Daniel Zawadzki
Daniel-Zawadzki

Daniel Zawadzki w roli barmana, komendanta i jurora

Aktor. W 1999 roku debiutował na deskach Teatru Rampa rolą Yvana w komedii Art Yasminy Rezy. Syn w Życiu na poczekaniu wg Wisławy Szymborskiej w reż. Jarosława Witaszczyka, Czarny w Clownach w reż. Piotra Furmana. Grał też w słynnym Sztukmistrzu z Lublina. Obecnie kreuje role w spektaklach: Mistrz i Małgorzata, A my do Betlejem… oraz w Latającym Cyrku Monty Pythona. Występuje również w musicalach familijnych Tajemniczy ogród, Pinokio, czyli świerszczowe opowieści oraz W pogoni za bajką. Ma na swoim koncie wiele epizodów filmowych, m.in. w Egoistach, Klasie na obcasach, M jak miłość. Był prezenterem młodzieżowego programu Rower Błażeja (TVP 1). Już 11 lat gra rolę Michała Chojnickiego w serialu Klan (TVP 1). W spektaklu wystąpi w rolach barmana, komendanta i jurora.

Czym jest dla Ciebie udział w spektaklu „Rapsodia z Demonem”? Czym jest dla Ciebie muzyka zespołu Queen?

Lubię wyzwania i tak traktuję udział w ‚Rapsodii…’ To będzie wielka przygoda muzyczna. Muzykę QUEEN odkryłem po śmierci Freddiego. Wcześniej oczywiście znałem piosenki, ale ich moc, siłę, wrażliwość i ponadczasowość doceniłem później. Żałuję, że nie dane mi było zobaczyć ICH na żywo, bo koncerty QUEEN i charyzma Freddiego, to coś więcej niż spotkanie z fanami. To muzyczne dotknięcie Niebios.

  • Michalina Brudnowska

Michalina BrudnowskaNajmłodsza aktorka Teatru Rampa, gdzie od 2012 roku gra głównie w musicalach familijnych i bajkach muzycznych. W latach 2008 – 2011 była aktorką Teatru Muzycznego w Poznaniu.

Ukończyła Szkołę Muzyczną I stopnia na skrzypcach i II stopnia na waltorni.  Ukończyła Studium Aktorskie L’art Studio w Krakowie oraz Wydział Lalkarski Szkoły Teatralnej we Wrocławiu.
Zawsze pociągał ją śpiew. Uczestniczyła w programach telewizyjnych Szansa na sukces, Bitwa na głosy oraz The Voice of Poland. Od 2009 roku śpiewa w zespole Good Staff.

Udział w Rapsodii to dla mnie  przede wszystkim ogromne wyzwanie taneczne!

oraz tancerze:

  • Ewelina Kruk,

Profesjonalna tancerka, pedagog, choreograf. Absolwentka Białoruskiego Państwowego Uniwersytetu Kultury i Sztuki w Mińsku (БГУКиИ) na wydziale Choreografii (2006-­2012). Tancerka łącząca technikę i subtelność baletu szkoloną pod okiem pedagogów rosyjskiej szkoły baletowej m. in. Valentyny Viktorovnej Lysenkovej oraz specyficzny przekaz i plastykę ruchu tańca współczesnego zaczerpniętą m. in. od pedagoga Akademii Tańca NIKO­ Luc’a Morrena (Antwerpia, Belgia). Pracowała m. in. w Operze i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku, Teatrze Muzycznym w Lublinie, Teatrze Rampa w Warszawie, Teatrze Syrena w Warszawie, Białoruskim Państwowym Akademicznym Teatrze Muzycznym w Mińsku (Białoruś), teatrze tańca współczesnego Менада (Białoruś). Współpracowała ze Stołeczną Estradą, brała udział w polskiej produkcji telewizyjnej TVP2: SuperSTARcie (2014), białoruskich produkcjach telewizji OHT i БT: Я Пою 2011, Я Пою2 2012, Eurowizja 2012, Miss Białorusi 2012 i in. W latach 2006­2012 solistka grup tanecznych: Dolce Olgi Pulikovej (Białoruś), baletu Festival Princess Natalii Perepelitsy, a także reprezentacyjnej grupy baletowej Katedry Choreografii БГУКиИ w Mińsku, z którymi występowała na scenach Belgii, Węgier, Danii, Dubaju. Pedagog tańca klasycznego, współczesnego, jazzu, gimnastyki artystycznej, body ballet, latino dance w szkołach tańca w Polsce (Oh Lala, Społeczne Ognisko Baletowe), a także zagranicznych warsztatów tanecznych (Academia de Danza On Stage­ Meksyk, „Менада”­ Białoruś). Choreograf teatru tańca współczesnego „Менада”, choreograf Międzynarodowych Spotkań Baletowych organizowanych w Polsce i w Belgii oraz spektakli tanecznych i koncertów Społecznego Ogniska Baletowego w Lublinie (2008­-2015).

  • Natalia Kielan,

Dyplomowany tancerz, choreograf oraz pedagog. Absolwentka Państwowego Ogniska Baletowego w Szczecinie, a także studiów o kierunku artystycznym Taniec na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi.
Obecnie czołowa tancerka oraz choreograf Teatru V6 w Łodzi. Autorka choreografii do spektakli Bal wampirów oraz Imibala (w reż. Tomasz Filipiaka). Współpracuje również z Teatrem Muzycznym w Łodzi, gdzie zrealizowała choreografię i ruch sceniczny do rock-opery Jesus Christ Superstar (w reż. Zbigniewa Maciasa).
Podczas edukacji w Państwowym Ognisku Baletowym odgrywała główne role w wielu spektaklach baletowych, m.in. Dziadek do orzechów, Królewna śnieżka i siedmiu krasnoludków, Czerwony Kapturek, Doktor Ojboli, czy Kot w butach. Występowała również na scenie Opery na Zamku w Szczecinie w spektaklach Cudowny świat baletu, Dziadek do orzechów Piotra Czajkowskiego i Kraina uśmiechu Franza Lehara. Brała udział w licznych inicjatywach tanecznych w kraju i za granicą. Była zaangażowana w projekt Sanctuary niemieckiej grupy Artscenico–performing arts. W spektaklu wystąpi w roli Tancerki/ Fanki 2.

Czym jest dla Ciebie udział w spektaklu muzycznym ‚Rapsodia z Demonem’?
Czym jest dla Pani/Pana muzyka QUEEN?

Udział w spektaklu jest dla mnie przygodą i przede wszystkim ważnym punktem w mojej karierze zawodowej. Liczę na świetną i ciężką pracę, by efekt finalny był zadowalający dla wszystkich.
Muzyka QUEEN jest swego rodzaju historią. Historią ponadczasową i nieprzemijającą.
Jest przede wszystkim wielkim wyzwaniem i motywacją do pracy – pracy również nad sobą.

  • Nika Warszawska-Ratajczak,
  • Patryk Gładyś,

Debiutował w musicalu Koty w Teatrze Muzycznym ROMA. Kolejne doświadczenia zdobywał w spektaklach Grease, Miss Saigon, Akademia Pana Kleksa, Upiór w Operze, Deszczowa piosenka, Aladyn, Najlepsze z Romy, Ale musicale.
Występował na wielu scenach w kraju i za granicą, m.in. brał udział w światowym tournée projektu Rock Loves Chopin  (Zagrzeb, Pekin, Szanghaj, Bratysława, Budapeszt, Moskwa, Wilno, Verona, Kair, Berlin) oraz przedstawieniu Notre Dame (Baku). W ostatnim czasie związany ze spektaklem Kopciuszek (Opera Nova w Bydgoszczy), Magicznym Sklepem z Zabawkami (Teatr Palladium w Warszawie) i familijnym spektaklem Wanna Archimedesa granym w naszym Teatrze Rampa. W spektaklu wystąpi w roli Tancerza, Mieszkańca 2, Dziennikarza 2.

Czym jest dla Ciebie udział w projekcie?

Is this the real life. Is this just fantasy!

  • Michał Cyran,

Aktor i  tancerz. Absolwent Studium wokalno – aktorskiego przy Teatrze Muzycznym w Gdyni im. Danuty Baduszkowej, oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego.

Zagrał w takich musicalach jak np.: Fame, Skrzypek na Dachu, Chłopi, Lalka, Grease, My Fair Lady, Mały Książę w Teatrze Muzycznym w Gdyni. Autor wielu choreografii do spektakli i koncertów m.in. Rewia Filmowa, Rewia Polonia, Tuwim dla dorosłych w TM  w Gdyni, ale również w Teatrze Muzycznym w Toruniu w spektaklach: Gra warta piernika, czyli Maurycy i kolędnicy, (gdzie również można go podziwiać w roli kota), Złoto, Liście, Open Chopin. Odtwórca głównej roli gdyńskiej wersji Mayday – Run for your wife. W spektaklu wcieli się w role: Mieszkańca 1, Dziennikarza 1, Ochroniarza.

Czym jest dla Ciebie udział w wydarzeniu ‚Rapsodia z Demonem’? Czym jest dla Ciebie muzyka QUEEN?

 Jest wyzwaniem i przygodą, której oczekuję z niecierpliwością. Muzyka QUEEN jest dla mnie drapieżemocją.

  • Santiago Bello

Santi-001

Tancerz, choreograf. Stypendysta Centrum Choreograficznego na Teneryfie, dzięki któremu dołączył do Ballets de Tenerife. Uczył się od najlepszych mistrzów w Las Palmas de Gran Canaria. Zdał egzaminy z baletu klasycznego w National Assocation of Teachers of Dancing oraz w Konserwatorium Tańca Maria de Avila w Madrycie. Od 2012 roku mieszka w Warszawie, pracuje jako choreograf i tancerz w Teatrze Rampa (choreografie dla cyklu Broadway Street The Show  spektaklu MusicaLove oraz musicalu RENT). Jest również autorem choreografii do polskiego musicalu Prześliczna Wiolonczelistka z muzyką Andrzeja Zielińskiego wystawianego w Centrum Kultury Katowice. Współpracuje z Filharmonią Podlaską w Białymstoku (Upiór w Operze) oraz z operą Las Palmas na Wyspach Kanaryjskich. W spektaklu zagra role Widza i Ochroniarza 1.

 

 

Opracowanie tekstów o sylwetkach aktorów: Teatr Rampa.

Zdjęcia: Kinga Taukert, Studio Navigo.